cari makan

Monday, November 2, 2009

sebelum study

Monday, November 2, 2009
sebenarnya, aku tengah ambik mood. cewaaaaahh. ambik mood lah sangat, ambik mood nak study, tapi online dulu ahahahaha update pape yang patot.



study week dah abis dah, tapi aku baru nak start study wakakaka
esok my first paper, subjek teras opsyen iaitu international economy. terlamapu banyak dugaan dan halangan kalau aku study di rumah tercintaku, jadi aku mengambil keputusan untuk berada di cais. huh. dugaan tengok tv jak pun ahahaha




apa nak belajar ea? iE tu susah oooo... adehhh tapi bole di buat tu... sem ini banyak dugaan yang aku hadapi.. lain sikit la dugaan nya .. especially time sebulan sebelum sem ini berakhir... serious weih dugaan hebat..


bayangkan my thesis a.k.a my projek tahun akhir a.k.a my final year project hilang dowh.. gara gara da orang kedai yang formatkan laptop aku tapi xbuat backup walau dah mintak. mengom~~



ala, sebelum tu, banyak lagi macam tayar pecah gara gara paku 5 inci. gila panjang siot paku itu. selepas tu, drama drama melayu tidak ketinggalan. pasti ada... tapi malas lah nak menaip panjang2...



niat nak ambik mood jak ahahahahaha



paper sok, da 5 chapter x abis revise lagi, gila sehh masih berblogging rupanya aku..



haip! haip! stop typin! baca buku!!! now!!!!

0 comments:

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates