cari makan

Monday, November 30, 2009

pride.

Monday, November 30, 2009
cuti ini, saya selalu dating bersama Mr Sem Break dengan tengok movie atau series. bahagia nya. ngeeee~~~~


banyak movie2 yang dah di tonton tapi kali ini saya nak kongsi satu cerita drama jepun iaitu PRIDE.


Pride ialah satu drama yang bergenre sport and also romance. Takuya Kimura as a hero name Halu Satonaka dan heroin nya Aki Murase yang dilakonkan oleh Yuko Takeuchi. Sebenarnya, saya memang suka menonton cerita2 macam ini, eh jap, saya memamg suka menonton semua movie pun kat dunia nie ehehehehe









tak rugi menonton drama ini, best. sehingga menjilat jari. kahkahkahakhakah. well, cerita jepun genre ini memang keromantikan nya tahap dewa best. silap ari bulan boleh mengalir air mata...



ha.. ini hero dan heroin dia... scene saya suka bangat. weeee~~~ scene ni si Halu ngah sedih sebab mak dia then dipujuk oleh Aki. Sweet eyh.. dah lah Takuya tu ensem (n_n)'
p/s: apesal aku guna ayat skema ea mlm ni? aish.. musykil bik pelik tol..




1 comments:

Anonymous

hi...sy bru gk nengok cite tue..pnjm ngan room mate..yup..that scene (halu di pujuk oleh aki) is sooooooo sweett..heh... nmpk halu manja bangat!! hehe...gosh, i'm crazy bout him....sy lbih knal takuya slma nie ngan nama "sena" (watak dia dlm long vacation, - if u dont watch tht drama, bet u should find this dvd, heheh...)but now, halu is more adorable .. +_+
another the best scene is on the night halu's besday.... very sweet when he wnts 2 get aki's pic on the dress wedding.... wahh...talk bout this mke me more crazy + luv+admire a guy named TAKUYA KIMURA.....

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates