cari makan

Sunday, December 13, 2009

future is coming soon.

Sunday, December 13, 2009
tadi lepak makan makan ngan my bff. suddenly.

miss z : r u sure u gonna further master after u graduating?
me : donno.wo bu lui.u?
miss z: donno too.nak practice but it look like stress.still thinking.

*sigh*


bila dah masuk usia 21 ni, banyak yang aku fikirkan semenjak 2 menjak. semua benda serius weh. muskil aku.



dulu aku ada plan.plan hidup la dikatakan. tapi, sekarang, dapat tak kau bayangkan, di mana kau bangun, lepas tu kau berkobar kobar nak buat itu dan ini. banyak sangat rasanya benda atau perkara yang kau nak buat. nak buat itu. nak buat ini.




serius banyak!



sekarang plan aku dah berubah.simple plan.complicated plan.semua plan aku dah berubah.dan otak aku xberhenti nak berpk.




apesal kat aku ni ea?





ini entri serius.harap maaf.
 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates