cari makan

Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu, Ibuku.

Saturday, May 9, 2009
aku masih ingat.perkhemahan pertama ku di belakang sekolah rendah ketika aku darjah enam.teruja sangat sangat nak camping ni. itu lah kali pertama aku tidur ditempat selain dari katil aku sendiri di rumah ku.



banyak persediaan yang dibuat. makanan.pakaian.sedangkan pergi camping petang jumaat. balik ahad nanti. tp beg, kalah beg budak budak aF itu. owh ya. sila undi hafiz ya. aku ter minat kat hafiz selepas mendengar 'I beleive i can fly' sing by him.eh. back to story.



asyik menyimpang jer.adoi.



ok2. oleh kerana itu kali pertama aku tak tidur dengan bantal sendiri. bantal peluk sendiri. katil sendiri. aku amat risau. risau tak dapat tidur di tempat baru. aku bagi tahu mak aku. mak aku kata aku akan dapat tidur.macam mana? macam dia tahu pula macam mana mata aku berfungsi.



hahaha.




rupa rupanya ibu ku membuat bantal peluk untuk aku bawa ke camping. naaa... so sweet kan my mom ;-)



dari ctu lah, tercipta nya bantal peluk ku yang bernama Montel. coz it so short n gemok. so i call it montel.



kakak aku pun ada, nama nya ToTot. adik aku pun ada, nama nya Comel. Totot, Montel,Comel adalah 1 keluarga. hahahahaha



terima kasih ibu. tiada perkataan lain yang lebih sesuai untu aku katakan pada mu.




selamat hari ibu.









lagu favourite ku bil Mothers Day menjelma.


Jay Chou-Ting Mama De Hua

1 comments:

Lim

lama x dgr lagu ya... bez...

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates