cari makan

Wednesday, May 13, 2009

aku marah.benci eh!

Wednesday, May 13, 2009
aku tengah ber-latihan industri,ada kerja perlu dibuat.tapi aku tengah berbloging. cik juliana, excuse me for e second keyh. gamba di bawah, bukan aku. for sure! rambut aku tak se-blonde itu.













apa yang aku nak perkatakan di sini ialah, 2 3 menjak ini, aku dapat tahu bahawa ada silent followers dalam blog aku. apa lah korang nie? patut korang sign up in jer jadi followers aku, baru bilangan followers tu bertambah. haish.







aku tak peduli siapa yang membaca bloga ku. ini belog saya. (ayat hanis zalikha). blog aku. aku yang punya.sukati aku la nak tulis apa. pasal aku ke, pasal hidup aku, angan angan aku ke, lagu yang aku dengar ke, politik di negara aku ke



sebenarnya, aku tak kisah, jika kamu kamu yang membaca bloga ku memberi pendapat kamu. aku seorang yang terbuka. aku terbuka menerima pujian (^-^) dan juga kritikan. dari situ kita boleh belajar betul tak.



apa yang menjadikan aku marah.benci.dan geram ialah kamu kamu yang berlagak tahu segala galanya apa yang terjadi dlm hidup aku hanya kerana kamu membaca blog aku.



helllooooooooooooooooo.. tak semua aku ceritakan di dalamblog ocaaaaayy.. hanya 1 per 5 cerita dalam hidup aku, aku ceritakan. dan ini bukan bermakan, kamu boleh menghakimi aku sesuka hati kamu.



jadi.berhentilah berlagak macam tahu segalanya. aku tak suka. kamu kamu sungguh menyakitan hati.maaf.aku tak berniat hendak menyakitkan hati.tapi itu kenyataan.



masa untuk aku buat kerja.

1 comments:

mierah

uit... sapa d anok tak ya....
tedah na juak...

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates