cari makan

Tuesday, August 18, 2009

entri tiada tajuk

Tuesday, August 18, 2009
Terasa nak menaip. Jadi singgah sini untuk menaip. Sudah lama x meng update blog aku yang amat aku sayangi ini. Agak malas sebenarnya 2 3 menjak ini. Life di dunia yang nyata amat memerlukan aku tika ini.



Tiada mood.lagi.dah lah hujan.terasa macam depressed pulak.aku dah macam sarah pulak.asyik depressed je.boring.



Aku penat sebenarnya. Penat segala galanya. Hari ini hati aku amat keliru dengan insan yang berjantina lelaki. Malas betul nak fikir jalan penyelesaian nya.



Aku ambik langkah untuk follow the flow. Tapi kekadang flow aku banyak bump. Tak flow pun. Aku penat lagi. Penat mendengar pendapat orang tatkala aku tak meminta. Kali ini aku hanya mendiamkan diri. Aku diam sebab aku malas. Malas nak ambik tahu.



Sifat malas nak ambik tahu hal orang lain. Hal orang lain yang sibuk hal aku. Atau apa apa hal lah, menyebabkan aku menyepi 2 3 hari ini. Lebih seronok membaca novel novel mahupun majalah atau pun komik. Ya , itu semesti nya.



Aku merepek lagi rupanya. Ish. Ini lah terjadi kalau entri tak de topik spesific. Peduli apa aku. Blog aku. Sukati aku lah. ahahahaha
 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates