cari makan

Saturday, July 24, 2010

life doing mistakes mean everything rather than life doing nothings.

Saturday, July 24, 2010
aku pernah berkata sebelum ini kalau kau pakai baju baru tapi kau simpan dengan baju baju lama yang dah berbau hapak, baju baru ka akan bau hapak juga.

sama macam kehidupan kita. jika kawan kawan kau seorang yang positif, kau pun akan positif.

im in pain. yeah. tp aku sedaya upaya untuk tersenyum. tiada siapa yang akan tolong diri kau melainkan kau sendiri.

lidah manusia setajam pisau. boleh membunuh. hanya diri kau boleh survive dengan kat kata setajam pisau atau menangkis nya.

apa yang sudah dilafazkan xkan kembali lagi. sepertimana kau melukakan hati orang lain sama la seperti kau pakukan paku didinding. Bila kau minta maaf, umpama kau cabut paku itu, dan, bekas nya tetap di situ. remain forever.

peluang kedua.peluang ketiga. banyak yang tak berjaya lakukan dengan lebih baik, sebab, mereka tak tahu bagaimana. and so am i.

banyak benda yang bermain di kotak minda aku sekarang. aku meminta pertolongan dari-Nya. Aku berserah segala galanya kepada-Nya. dan aku tak akan berhenti berusaha. tidak sama sekali!



p/s: life doing mistakes mean everything rather than life doing nothings.

0 comments:

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates