cari makan

Saturday, February 7, 2009

aku kebinggungan

Saturday, February 7, 2009
aku online.ingat nak buat assignment. tapi xpe lah. blogging dulu. xda mood la..
petang td aku dan zie pergi main bowling. hilangkan stress aku ckit. hilang lah jugak. sikit.


em. aku tetiba je banyak berfikir dalam beberapa jam ini.
pernah x rasa sakit hati yang teramat sangat tapi xdapat buat apa apa untuk hilang kannya?


pernah rasa bersalah yang teramat sangat sampai bertekad mahu menebus kesalahn tapi sampai hari ini, sepatah haram pun masih xdapat.


pernah tak rasa perasaan yang sungguh suci ditipu


pernah tak rasa sungguh keliru kerana apa yang kita kehendaki tak seperti apa yang kita miliki.macam tak reti nak bersyukur pulak.



tapi itu yang ku rasa. berbaur perasaan. binggung dengan tugasan. tapi tak jugak buat. asyik asyik facebook. blog. hmm.

0 comments:

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates