cari makan

Wednesday, December 31, 2008

aku benci dangdut

Wednesday, December 31, 2008
sebenarnya aku seorang pendengar yang universal..


semua genre muzik aku boleh terima..


rock, metal rock, rnb, balada, punk, even lagu yang tahap jiwang meleleh pun aku boleh layan



tapi BUKAN dangdut.



kenapa?



goyang gerudi inul itu cukup.. em... xtawu nak cakap apa..




video di bawah.. ya ampun..


salah satu sebab mengapa aku memang tak suka dangdut..



inikah yang dikatakan seni lagu? TIDAK!





amaran : jangan klik jika anda mudah terangsang!

3 comments:

Lim

oi...
pa juak lagu ya...
gila ka apa empuan ya...
ish3....
patut2 dangdut tok difatwakan sebagai haram....

yg suka oren dan puteh

tau xper..

Anonymous

aik..bukan ktk 2 minat ka part goyang2 inul tok??? muahahahahhahaha :P
juz kidding..

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates