cari makan

Sunday, November 2, 2008

30 okt

Sunday, November 2, 2008
30 okt

Apa lah nasib aku hari ini… bukan main semangat lagi bangun pagi pagi kerana nak menguruskan slip peperiksaan ku yang xdapat di ambil gara-gara aku belum membayar yuran kolej.

Selepas bangun, terus g mandi kemudian, bergegas ke fakulti menanya kenapa aku tidak bole mengambil slip seterusnya bergegas ke depo bas untuk mengejar bas… sedang ku bergegas ke depo bas, selipar kiu putus pulak… apa punya nasib la.. malang sungguh.. aku da merancang kesemuanya, tapi nak buat macam mana… tuhan yang menetukan.. time tu jugak selipar ku putus.. nak balik ke kolej dlmkeadaan selipar putus satu hal… nasib tak ramai orang.. bila orang tidak ada, aku berjalan laju-laju dengan berkaki ayam, bila org ada aku jalan slowly dengan selipar putus ku itu… tapi kantoi gak ngan staf 2 orang tadi.. malunyaaaaaaaaaaaaaaaaaa….

Ketika dalam perjalanan dengan selipar yang putus itu, daun pokok nipah berdekatan dengan dewan jatuh pulak.. nasib tidak kene aku.. fuh.. hari ini memang banyak dugaan .. rasa tak cukup bertuah pun ada.. huhu

0 comments:

 
~a little bit of everything~ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates